Vragen? Neem contact op met onze klantenservice!

Heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Wil je direct met een medewerker chatten kan dat via de WhatsApp button rechts onderin je scherm. Bekijk ook onze veel gestelde vragen en tips & tricks.

Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

    Veel gestelde vragen.

    Kan ik mijn order afhalen?

    Het is mogelijk om jouw bestelling bij ons af te halen. Onze team staat altijd klaar om te helpen met inladen. Graag van te voren even bellen of mailen als u komt. 

     

    U kunt uw bestelling afhalen op het volgende adres:

     

    Arti Kozijnen
    Kalimantanstraat 23 B
    7512 HL Enschede Overijssel

     

    Afhalen mogelijk van Maandag t/m vrijdag
    van 10:00 – 16:00 *

     

    * m.u.v. feestdagen

    Kan ik mijn order wijzigen?

    Als u na het plaatsen van uw bestelling erachter komt dat u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan binnen 24 uur na bestelling contact met ons op. U hoort dan zo spoedig mogelijk van ons of uw bestelling kosteloos geannuleerd ofwel met een meerprijs / minderprijs gewijzigd kan worden. Indien uw order al in het productieproces zit, is annuleren helaas niet meer mogelijk. Bij maatwerk vervalt namelijk het herroepingsrecht. Indien het nog wel mogelijk is om uw bestelling te annuleren, zullen wij de door u gedane (aan)betaling zo snel mogelijk terugbetalen.

    Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

    Onze kunststof kozijnen worden geleverd op pallets, houten bokken en/of stalen bokken afhankelijk van het formaat. De houten bok laten wij bij u achter en is onderdeel van uw bestelling. Deze mag u houden voor eigen gebruik en zullen wij niet meer bij u komen ophalen.

     

    Indien de kozijnen op een stalen bok geleverd worden, zal deze wel retour opgehaald worden door onze logistieke partner. Wij verzoeken u graag aan ons te melden als de bok leeg is en klaar staat voor retour.

    Wat is jullie retourbeleid?

    Geen probleem als het product niet aan je verwachtingen voldoet. Je hebt 14 dagen de tijd om producten die niet op maat zijn gemaakt te retourneren. Houd er rekening mee dat maatwerkproducten niet geretourneerd kunnen worden vanwege hun specifieke aanpassingen volgens jouw wensen. Dit komt door de wet verkopen op afstand en je kunt hier meer over lezen in onze algemene voorwaarden

     

    Voor niet-maatwerkproducten heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je bestelling. Zodra je ons laat weten dat je de aankoop wilt annuleren, heb je nog 14 dagen om de producten daadwerkelijk terug te sturen. Je moet de producten retourneren naar het onderstaande adres:

     

    Arti kozijnen
    Kalimantanstraat 23 B
    7512 HL Enschede

     

    Bij het retourneren ontvang je binnen 14 dagen alle betalingen die je hebt gedaan, inclusief de standaard leveringskosten. We zullen je terugbetalen via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt gedaan, tenzij anders is overeengekomen. De verzendkosten voor het retourneren worden niet vergoed.

     

    De terugbetaling zal plaatsvinden zodra we de producten hebben ontvangen. Als het geretourneerde product beschadigd is, kunnen we mogelijk een schadevergoeding in rekening brengen.

    Hebben jullie een showroom?

    Jazeker! Wil je het product zelf zien of wil je extra informatie dan ben je uiteraard van harte welkom in onze showroom, wij kunnen je veel meer vertellen over het product dat jou bevalt. Voor een bezoek kun je het beste vooraf even bellen of mailen.

    Monteren jullie ook?

    Jazeker, indien u wenst dat wij de kozijnen voor u monteren, neem dan contact met ons op voor een offerte op maat.

    Hoeveel garantie zit er op de kozijnen?

    Arti Kozijnen geeft als leverancier van kunststof kozijnen een kwaliteitsgarantie van 10 jaar op de duurzaamheid en kleur van de profielen en de duurzaamheid van de verbindingen. Voor de goede en vlotte werking van het beslag krijgt u bij ramen 3 jaar en deuren 2 jaar garantie. Voor de dichtheid van het glas geldt een garantieperiode van 5 jaar.

    Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie:

    • Bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid
    • Bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
    • Bij normale slijtage
    • Bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing / montage handleiding
    • Wanneer er sprake is van buitenkomend onheil, zoals blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen enz.

    Wanneer Arti kozijnen niet (tijdig) in de gelegenheid is gesteld voor onderzoek van de klacht en het eventueel herstellen van het gebrek.

    Zie onze algemene en aanvullende voorwaarden voor alle informatie over garanties.

    Wat zijn de bezorgkosten?

    De bezorgkosten van kozijnen is afhankelijk van het formaat en gewicht. Wij werken met palletleveringen en koeriersdiensten. De bezorgkosten zijn:

     

    25 euro: voor kozijnen die opgestuurd worden met een koeriersdienst. De maximale formaat voor een pakketlevering is 0,8m2. Het maximale gewicht is 30kg.
    82 euro: voor enkele palletleveringen. Kozijnen smaller dan 120cm worden bezorgd op een pallet.
    164 euro: voor dubbele palletleveringen. Voor alle kozijnen breder dan 120cm maar smaller dan 235cm.
    285 euro: voor leveringen breder dan 235cm. Deze dienen met een kooiaap gelost te worden omdat de laadklep te smal is.

    Leveren jullie door heel Nederland?

    Ja, wij leveren door de hele Benelux. Voor de waddeneilanden, België en Luxemburg gelden andere tarieven neem contact met ons op voor meer informatie.

    Wat is jullie levertijd?

    De levertijd voor producten die we uit voorraad leveren is gemiddeld 2 tot 3 werkdagen. De levertijd voor maatwerk en nabestellingen bedraagt 6 tot 8 weken. Levertijden zijn altijd onder voorbehoud. Arti Kozijnen adviseert dat u het monteren van de bestelling pas inplant wanneer u de bestelling daadwerkelijk ontvangen heeft. Wegens omstandigheden bij ons én bij de transporteur kan het voorkomen dat bestellingen later worden afgeleverd dan de genoemde indicatie.

    Arti Kozijnen is niet aansprakelijk voor eventuele kosten die hierdoor ontstaan.

    Leveren jullie ook in het buitenland?

    Woont u in een land buiten de Benelux en wilt u een bestelling plaatsen, neem dan contact met ons op voor meer informatie.

    Via welke manieren kan ik betalen?

    Betalen met IDEAL
    U betaalt vertrouwd en veilig via internetbankieren met behulp van iDEAL.

     

    Betalen per bankoverschrijving
    Betaal via bankoverschrijving op rekeningnummer NL82 INGB 0675 5298 24 ter attentie van Arti kozijnen. Vermeld bij het handmatig overmaken altijd het ordernummer van uw bestelling. Dit nummer staat vermeld in uw orderbevestiging. Houdt er rekening mee dat betalen per bankoverschrijving een langere overboektijd kan hebben dan betalen via internetbankieren. Uw bestelling wordt verwerkt na ontvangst van de betaling. U ontvangt een bericht met de factuur wanneer wij uw betaling hebben ontvangen, deze komt dus pas na de betaling.

     

    Betalen bij levering of afhalen
    Bestellingen die gedaan worden op basis van een offerte kunt u afrekenen bij levering of afhalen. Een aanbetaling van 50% is altijd verplicht.
    Als op moment van aflevering de betaling niet kan worden voldaan, kunnen wij helaas uw order niet uitleveren en worden er opnieuw leveringskosten in rekening gebracht.

    Kan ik achteraf betalen?

    Achteraf betalen is niet mogelijk.

    Zijn de prijzen inclusief BTW?

    Onze prijzen in de webshop worden altijd inclusief BTW vermeldt en exclusief verzendkosten, deze worden in de winkelwagen in de totaalprijs meegerekend.

     

    De prijzen in de aanbiedingen en offertes van Arti Kozijnen die op maat worden gemaakt zijn exclusief BTW en andere heffingen van overheidswege,
    alsmede exclusief eventuele in het kader van de Overeenkomst te maken kosten, waaronder het maken van niet vooraf
    overeengekomen tekeningen en berekeningen.

    Wat als ik een klacht heb?

    Hoewel wij ons uiterste best doen op vlak van kwaliteit, service en prijs, kan het voorkomen dat u een klacht heeft. 

    Deze kunt u kenbaar maken door het contactformulier in te vullen of door een klachtenbrief te sturen naar:

     

    Kalimantanstraat 23 B
    7512 HL
    Enschede

     

    Wij zullen deze klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen. Binnen maximaal 14 kalenderdagen ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie op de klacht.

    Uw klacht kan ook via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van Stichting Webshop Keurmerk worden ingediend. Uw klacht wordt dan zowel naar Arti kozijnen als naar Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.

    Tevens is het mogelijk om uw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie van het Europees ODR Platform.

    VEILIG AFREKENEN
    SNELLE LEVERING
    UIT VOORRAAD
    MAKKELIJK RETOUR